Friss...

2010.03.29. 21:12

Ismét jelentkezem egy kis frissítéssel. Osztályzó vizsga első felén túlvagyok, holnap jön a második (nehezebb?) fele. Remélem, nem rontottam el nagyon.. Nem baj, én bízok Isten segítségében, biztos segít rajtam.:) Na szóval a lényeg: múlthét pénteken összeállítottam a már régebbóta elkészült elemekből álló házat. Jó, persze, nem olyan, mint egy gyári modell, de gyári modellben nincs is MÁV típusépület. ;) Persze nem tekintem késznek a művet, de azért tekintélyes előrelépés ez nekem (aki ismer, tudja miért, aki meg nem, hát.. sajnálom :)). Na szóval a képet tessék meg"schauen"ni, véleményt is "bitte schreiben". A hülyeségért, meg a németért elnézést, késő van, és sok németet tanultam.:)

DSCF8400++.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr801879138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása