Bzmot

2010.03.21. 21:11

Körülbelül egy hete, hogy olvastam a fórumon egy hirdetést, eladó Bzmot kasznikról. Egy nappal a hirdetés feladása után láttam meg -bevallom, indexet már igen ritkán látogatom, nem úgy, mint a német modellezős fórumo(ka)t-, de azért írtam egy levelet az eladónak, bár úgy gondoltam, már biztosan lekéstem a dologról. Ámde tévedtem, volt még, bőven. Így rögtön vettem is kettőt. Nekem nagyon tetszik, igazi Bz. Persze a szlovák változat, sok átalakítást igényel, hogy "echte" MÁV-os legyen, de meg fogom csinálni. Összehasonlítva egy másik, MÁV Bz-vel, vannak eltérések, de hát istenem. Eltér a hossz, és a szélesség is picit, a tető is másféle, de ki tudja.. Lehet, hogy ilyen Bz is volt/van... Képek:DSCF8370+.jpg

DSCF8372+.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr831857743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása