Villamos fűtőkocsi

2009.02.22. 20:05

Készül a villamos fűtőkocsim. Igaz, nem most kezdtem, de most írok róla. Korábban úgy gondoltam, megcsinálom teljesen sztirolból. Aztán ezt elvetettem, és áttértem arra az útra, hogy egy Fuggerth kocsiból fogom átalakítani. Sikerült szereznem egy lestrapált kocsit Hernyofan-tól, melyért hálás köszönet jár neki, és nekiálltam az építésnek. Lassan haladtam, mert nem mindig építettem, volt, hogy kedvem, volt, hogy időm nem volt. Mindig alakítottam rajta valami kis dolgot. Már kialakítottam a 4 körablakot, átalakítottam a 6 nagy ablakot, és a homlokfalakat is és nagyjából belőttem a helyüket az oldalrácsoknak. Hátravan még kivágnom a középső ajtók helyét, ahova a már korábban elkészült ajtókat fogom ragasztani. Ezután még kisebb javítások, tömítések, csiszolások lesznek hátra, és jöhet a tető kialakítása. Az alváz fuggerth kocsi alváza lesz, melyet majd megfelelően átalakítok. Kép egyenlőre nincs, érjétek be az írással. Amint olyan állapotban lesz, kép is lesz.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr77959155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása