Átalakítás

2008.03.08. 17:15

Még tavaly vásároltam használtan egy Piko NoHAB-ot.Szegény elég magára hagyott volt, le is volt pukkanva eléggé.De az ára nem volt sok, így megvettem.Most rászántam magam, hogy átalakítsam, sok tervezgetés után.Első lépés a festék leszedése volt, majd a lámpákat fűrészeltem le (egyenlőre csak az egyik oldalon, próbaképpen).Fúrtam lyukakat a kapaszkodóknak, korlátoknak is.A 006-os NoHAB-ot szeretném kihozni belőle, van még vele munka bőven.A lépcsők eredetileg is hiányoztak róla, így vettem, ezeket még le kell gyártanom.A mostani állapotról teszek fel két képet.

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr40371418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása