Csörgő

2007.10.07. 14:36

Üdvözlet!
Hát igen, sajnos nagyüzemben megy a tanulás:-(.De azért a hétvégéimet mégiscsak kedvenc hobbymnak szentelem.Így tettem ezen a hétvégén is.A pénteken frissen megérkezett m62-esemmel egész nap játszottam, plusz ugye a többi modelleimmel.Játszottam, igen, még az optikailag frissen "tuningolt" csörgőmmel is játszottam volna, de sajnos az optikai javítás miatt még nem megy tökéletesen is, és azért egy tizenakárhány éves mozdony elektronikájára ráfért a javítás...Így tegnap nem játszottam a csörimmel, bánatomra.De nem baj, mert a mai nap kárpótol érte: végre a csörim repeszt, mint az álom.Na jó, annyira azért nem, csak mint ahogy egy modellcsörinek mennie kell.Ugyanis ma újrakábeleztük a bátyámmal, ezáltal a forrasztások is 100* jobbak lettek, és az egész csöri is.A motort befújtuk kontakt spray-vel, és ez is használt neki.Nagyon boldog vagyok, mert így már nagyon régen ment a csörim.Plusz még sikerült megjavítanom a két Eas típusú vagonomat is, ami már egy jó ideje nem működött.Holnap még a GySEv (hamarosan már MÁV) csörgőmön ugyanezeket elvégezzük, és lesz két csúcscsörgőm.:-D

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr57189020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása