Csörgő

2007.09.17. 20:57


Most írok egy kicsit más mozdonyról is, nem csak a bobóról. Konkrétan az M41-esemről, melyet a napokban tovább fejlesztettem. Tegnap az alvázat lefestettem sötétszürke színre, és a gyári kapaszkodó imitációkat lereszeltem, majd lefestettem a helyüket, fúrtam lyukat az új kapaszkodóknak, amiket lefestettem, és ma beragasztottam. Nagyon jól néz ki, de ha sikerül képet feltennem, akkor meg tudom mutatni. 

Illetve egy kép, amin a lényeg van:

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr31168775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása