Roco Ks és Gbgs

2015.04.17. 21:19

Ebben a posztban a 2014. január környékén beszerzésre került két MÁV tehervagonról olvashattok, illetve tekinthettek meg képeket. Mindkét vagon régi vágyam volt, csak sose kerültek a lista élére, mindig találtam valami fontosabbat, vagy éppen egy visszautasíthatatlan ajánlat érkezett, amire elköltöttem a pénzt, viszont 2014 elején a börze fórumot olvasgatva megláttam a hirdetést a Gbgs-ről, és valami megmozdult bennem. Valószínűleg az is közrejátszott, hogy korábban beszereztem az Albert féle Ggs vagonokat, amik felépítményükben hasonlítanak, illetve, hogy a börzét visszaolvasgatva nem találtam nagyon eladó Gbgs-eket. Így amikor kínálkozott az alkalom, lecsaptam. Az eladó nagyon rendes volt, engedett is az árból, és szintén az ő portékájában találtam a Ks vagont is. Ez szintén egy olyan modell, ami alapvetőnek tekinthető egy MÁV-os gyűjteményben, és jól is mutat, főleg a rakoncáival együtt. Régebben az interneten láttam egy képet, amin egy Ks vagonra téve egy Ikarus busz volt a szállítmány, és nagyon tetszett. Mostmár én is készíthetek ilyen életképeket. :)
A Ks felépítménye fémből van, elég masszív példány, és szinte hibátlan állapotban került hozzám. A Gbgs nem fém, de ez nem von le az értékéből. Viszont az egyik eltolható oldalajtaja akad/beragad egy pontban, de amennyire tudom, ez gyári probléma, és az összes ilyen kiadású vagonon akad. Én mondjuk emellett el tudtam menni, úgysem az oldalajtót akarom toligálni rajta, még talán nem is baj, ha egy fix pontban van félig nyitva. :)

A vagonok pályaszámai:

  • 157 3127 - 5 Gbgs,
  • 330 1413 - 3 Ks.

Képek:

 Szintén említettem az összefoglaló posztban, hogy egy kedves barátomtól kaptam ajándékba két modell autót is. Az egyik egy VW Passat, a másik egy VW Golf. Mindkettő összeszerelendő kitként érkezett hozzám, az alábbi képen láthatjátok az összeállított végeredményt. A Passat évjáratát nem tudom, de szerintem bőven belefér a 90-es évek arculatába, nekem mindkettő autó nagyon kedves.

imag0280p.jpg

Ui.: Sajnos az összefoglaló poszt óta feltett képeim minősége picit rosszabb, mint a régebbieké, ennek oka, hogy a fényképezőgépem valószínűleg elromlott, és ezért a telefonommal készítettem a képeket. Nézzétek el nekem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr397377038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása