Na nézzük..

2010.05.19. 22:26

Új poszt. Ritka dolog nálam. De hát unatkozok. Hallgatom a rádiót -münchenit, ha már német szóbelire készülök-, jók a zenék, de mégse tudok most mit csinálni. Így hát, mivel már amúgy is régen írtam ide, gondoltam most megteszem. Az elmúlt napokban gondolkodtam a dolgokon, és eszembejutott, hogy végülis miért írok ilyen ritkán a blogra. Írhatnék én is minden nap többször is minden baromságról, ami eszembe jut, vagy éppen ami történik velem. Csak ugye ez kit érdekelne? De lehet, hogy bepróbálkozok vele.

Mostanában a modellezési mutatóm keményen verdeste a nullát. Előrehozott érettségiztem, ez nekem új dolog volt, és a hiedelmek alapján nagyon félelmetes dolognak tartottam, így hát éjjel-nappal arra készültem. Aztán kiderült, hogy nem is akkora kunszt (érted, kunst=művészet, német :) ), vagy ahogy mondani szokták, nagyobb volt a füstje, mint a lángja. Mindenesetre az időmet jól elvette. De azért egyből az érettségi napjának délutánján letekertem 54 km-t, régóta nem bicóztam ilyen jót.:)

Aztán a modellezés is újra elindult, folytattam a roco br215 belső csörgőbe szabását, vagyis most a forgócsaptávot alakítottam ki, ha minden igaz jól, csak íves pályán még nem sikerül kipróbálnom, ugyanis elszállt az összes trafón, és nem kapok kölcsön... Fűtőkocsi közeledik a kész állapothoz, mondjuk a csörgő is, és ha minden jól megy, akkor nemsokára érkezik hozzánk egy új NoHAB kaszni, narancs festés, 019-es számmal.  Igyexem mostantól sűrűbben jelentkezni, teletűzdelem képecskékkel, meg infócskákkal, aztán talán fellendül a blogocskám, lehet még leírást is bővítenem kell...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr112016738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása