Új (fél-)modell

2010.04.10. 15:59

Múlt héten eladtam a V43-as mozdonyom kaszniját. Túl sok ragasztófolt, illetve festékhiba éktelenkedett rajta, ezért úgy gondoltam, hogy mivel ő volt az első modellem, amit a szüleimtől kaptam, megér annyit, hogy jó állapotban legyen. De csak pici csalással tudtam ezt elérni: el kellett adnom a régi kasznit, és helyette vettem egy hibátlan állapotút. Így végre tökéletes a szilim, csak egy picit fájt azért a szívem, amikor a régit el kellett adnom. De hát valamit valamiért ugye.. Itt van róla egy kép:

DSCF8407+.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr501909869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása