Nézzük csak...

2010.03.08. 20:42

mi is történt az elmúlt időszakban. Ismét volt egy beszerzésem, illetve egy kiállításunk is volt a klubbal.

Előbbi dolog, nevezetesen a modellbeszerzés, úgymond spontán volt. Megláttam a modellt a neten, hirdetésben, mondom magamban, szép kocsi, nem volna rossz magaménak tudni. Írtam egy levelet az eladónak, bár abban a tudatban voltam, hogy már nincs meg, de érdeklődtem. Megvolt még a vagon, és úgy alakultak a dolgok, hogy enyém is lett. Így múlt hét pénteken át is vehettem, nem mondanám kifejezetten drágának, főleg ahhoz képest, hogy egy gyári MÁV festésű, Electrotren gyártmányú, hibátlan vagon volt. Így már három vagonból áll az "Electrotren nyitott szerelvényem", persze még tervezek pár darabot belőlük. Kép alul.

A másik a kiállítás. Tatabányán volt egy 3 napos kiállításunk, a Vértes Centerben, én szombat-vasárnap igyekeztem segíteni amiben tudtam. Vittem néhány modellt is, legalább volt miből válogatni, mert a többi klubtag is hozott vagonokat. Látogatók igen szép számmal voltak, sokat időztek a mi asztalunknál is. Igyekeztük a forgalmat látványossá tenni, raktunk bele tolatásokat is. Én igen jól éreztem magam, és szerintem a többiek is. Képeket itt tekinthetitek meg: gab-page.fw.hu/klub_kiall.html, illetve itt: gvk-egyesulet.hu/ (a saját oldalamra még töltök fel párat).

A kép a modellről:(nagyban megtekinthető a fenti címen)

DSC_0558+.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr11822311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása