Új járgány

2010.01.10. 20:47

költözött be tegnap a gyűjteményembe. Név szerint egy MÁV Hbbillns kocsi, 705-ös psz-al. Roco gyártmány, cikkszám: 46926.1. Győrben voltam modellkiállításon, akkor láttam egy példányt, nagyon megtetszett. Azóta kerestem, most találtam, ez volt az első hazai ajánlat, megvizsgáltam, jóvolt, szépvolt, megvettem. Igaz, hogy hibás a modell, alul tömörnek kéne lennie a terelőnek, de az összes gyári Roco Hbbillns kocsi hibás, MK-es meg nem volt. És annyira a szememet se bántja...:)

hbbillns_kicsi.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr951662162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boomy 2010.01.22. 22:13:17

Szia Modellfan,
Orulok a vasarlasodnak,es h kicsit izgassalak,karacsony elott vettem az eBay-en egy abszolut ritkasagot:46926.5.Elotte soha nem hallottam rola,s mig a csomag nem erkezett meg a letezeseben is ketelkedtem.
Psz.:21 55 245 9 732-9,gyari roco doboz ,gyari matrica stb.Most probalom felvenni a gyarral a kapcsolatot h vajon hany valtozat letezik meg?Egyebkent nekem ezen kivul csak az alap 46926 van meg.Amugy mav,gysev transwaggon es nordwaggon gyujtes a fo vonalam.Szimpatikus a blogod,folytasd toretlenul.
Udv,Laci

modellfan 2010.01.23. 08:18:13

@boomy: Szia Laci! Nagyon köszönöm a dícsérő szavakat, igyekszem.:)
Hm, kíváncsi lettem a modelledre. Én sem hallottam még erről a cikkszámú kocsiról. Esetleg egy képet tudnál majd közölni valahogy(megadhatom az e-mailem)? Ez a modell is hibás, vagy ezt már javították?
Belinkelem a honlapom, ott fent van a gyűjteményem, nézd meg: gab-page.extra.hu/index.html . A dizájn most frissül, ezért pár oldal még a régi dizájnnal/egyáltalán nem érhető el.
Üdv: Gábor.

boomy 2010.07.11. 13:38:15

@modellfan:
Szia!Bocs,h ekkora spattel valaszolok,de valahogy ez kimaradt eddig.cimem:leslie@shotgun.hu,ha kuldod a tiedet akkor teszek fel neked kepeket a vagonrol (46926.5),egyebkent ez ua.mint az alap ill a .1-es valtozat.Viszont a heten kedden vettem buy-it-now-al 41285-ot.Az eladonak +2 volt belole akkor.A teljes ar postaval kb £18.(dobbenet olcso)
Udv,Laci

modellfan 2010.08.10. 20:11:57

@boomy: Reagáltam e-mailben. Időben mondjuk...:)
süti beállítások módosítása