Roco NoHAB

2009.01.13. 14:08

A korábban bejelentett Roco NoHAB megérkezett! Annak ellenére, hogy nem MÁV-os, nagyon tetszik. Minden megvan rajta, apró részletek, miniatűr feliratok, kidolgozottsága gyönyörű. Még a végén majd nem merek hozzányúlni, hogy átalakítsam.

Futása rendben van, halk, a motor hangja pont megfelelő szerintem. Világítás menetirány szerint működik, nem világít túl fényesen, ami valós, a NoHAB-ok nem szoktak úgy fényleni. Nekem nagyon visszaadja a NoHAB feelinget, 5 Fuggerth kocsit simán elvitt. Két tapadógyűrű van rajta, a lassúmenete szép, nem rángatózik. Még két mozdonyvezetőt is mellékeltek hozzá.:) Én teljesen meg vagyok vele elégedve, főleg hogy milyen jó áron jutottam hozzá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr92874849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása