Hajjaj!

2009.01.10. 17:48

Teljesen elfeledkeztem a blogról, így kb. egy fél éve nem írtam ide semmit. Pedig azért néhányan még olvassák is ezt a kis "naplócskát". :) És lett is volna mit írni. Eseményteljes időszak volt.

Ősz elején vásároltam modellezéshez alapanyagot, úgyhogy azóta tudok építgetni. Bele is kezdtem egy villamos fűtőkocsi építésébe, ami még jelenleg is tart. Nem tudok mindig építeni, sokat követel a suli. De azért amikor van rá időm és kedvem, próbálom tökéletesíteni. Valamelyest Fuggerth alapokon lesz a modellem, ugyanis az alváz illetve a forgóvázak az említett cég termékei lesznek. A kaszni viszont teljesen saját lesz. Ezért is tart ilyen sokáig. A legnagyobb problémát a tető jelenti. Bár van rá egy jó ötlet, de idő hiányában nem tudom még kivitelezni.

Ugyanebből az anyagból kezdtem bele egy MÁV I. osztályú szabvány felvételi épület építésébe, melynek alapötlete laacush-tól származik, aki egy gyönyörű felvételi épületet épített, N (!) méretarányban. Remélem az én épületem azért meg fogja közelíteni az övét! Itt megtekinthetitek: www.vonatmagazin.hu/ .

Még mindig ugyanehez az anyaghoz tartozik, hogy ebből sikerült a gőzmozdonyom rudazatát kipótolni. Régebben eltörött, és mivel ez egy Piko Br 01-es gőzös, nem lehet hozzá alkatrészt szerezni. Ezért készítettem én. Szerintem jó lett, festés után felse fog tűnni, hogy itthoni barkácsolás. Hasonlóan így javítottam a szerkocsin levő törést is.

Az új évben miközben böngésztem a neten, megtaláltam marTRAIN weboldalát, rajta a döbbenetes hír: fel kell számolnia gyönyörű gyűjteményét. Fel is lettek osztva dobozokra, és lehetett szemezgetni a szebbnél-szebb példányok közül. Én sajnos lemaradtam a kinézett modellről, de nem baj.

Két napja linkelték nekem, hogy a MEDIKER-nél a Roco DSB-s NoHAB szinte félárra van akciózva. Átnéztem, és beigazolódott, nem sok munka átMÁV-osítani. Tüzetesen megvizsgáltam mégegyszer, majd ma megrendeltem. Így jövő héten meg is jön. Ha itt lesz, teszek fel róla képet.

Egyenlőre ennyi jutott most eszembe, ha vmi még eszembejut, beírom.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr34869483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása