Újabb MÁV CAF kocsik

2020.10.21. 11:19

Ismét egy poszt, amiben egy régebbi beszerzés tárgyát mutatom be. Majdnem egy évvel ezelőtti üzletelés eredményeképpen tettem szert erre a két modellre, amiket igazából megint csak nem terveztem beszerezni, de aztán amikor mégis szembejött velem a hirdetés, kaptam az alkalmon és lecsaptam. A két modell egy-egy ACME MÁV CAF kocsi kicsinyített mása, egy első- és egy másodosztályú változat. Mindkét vagon fülkés, viszont a gyártó által kiadott MÁV kontingens még hiányzó pályaszámú példányai, pályaszámuk szerint:

  • 19-91 105-6, Amz, MÁV
  • 21-91 110-2, Bmz, MÁV

Mint említettem, nem ezek az első ACME CAF kocsijaim, így nagyon részletes elemzésre most nem fog sor kerülni. Minőségüket tekintve megegyeznek a korábbi beszerzésekkel, a festés szép, nincs sérülés rajta, a feliratok élesek és pontosak, részletesek. A kidolgozás szintén részletes, a forma nagyon szép és jól visszaadja az eredetit. A belső kidolgozása szintén nagyon részletes, szépen kifestve a fejtámlák is külön. Futásteljesítményük szintén kielégítő, nem siklanak, nem szorulnak, Roco Kurzkupplunggal problémamentesen szerelvénybe sorolhatóak.

Az utóbbi idők tapasztalatai alapján ezeket a tulajdonságokat nem szabad készpénznek venni, gondoljunk csak a Heris kocsik szoruló forgóvázára, az NMJ poznanik gyengébb színvonalú festésére vagy a valóstól eltérő ablakkiosztására, vagy akár csak házon belül maradva az új szériás Gigant modellek körüli problémákra. Szerencsére a most bemutatott modellek még a korábbi ACME eresztésből származnak, ott magasabb színvonalon sikerült a termékeket kiengedni a kezükből.

Nem is tervezem tovább húzni a szót, az alábbi galériában meg tudjátok nézni a képeket az új járművekről:

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr4215542362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása