ROCO MÁV GOSA vagonok

2016.01.23. 21:24

Szintén nyári beszerzés a most következő két modell, méghozzá egy nagyon váratlan, és meggondolatlan, de semmiképpen sem megbánt cselekedet következményeként. A nagy nyári forróságban gondolkodtam, hogy már talán az idejét sem tudom, mióta van tervben ROCO MÁV GOSA vagonok beszerzése, és mindig csak halogattam, tologattam, hogy majd később, vagy csak szimplán érkezett valami, ami megtetszett, és elvitte a pénzt előle. Na hát valószínűleg túl sokat ültem a napon a forróságban, mert elkezdtem böngészni a vaterát, nézegettem mi a kínálat, sőt még rá is kerestem a ROCO GOSA kocsira, és mit ad Isten, van találat. De még milyen találat. Vizsgálódásaim során arra a következtetésre jutottam, hogy valaki a gyűjteményét (vagy egy részét) számolja fel, és egész jó áron kínált mindenféle vagont. Viszont nekem egyedül a GOSA-k voltak szimpatikusak a kínálatból, és elég jó áron is voltak. Egy első/másod-, illetve egy másodosztályú vagon, 7 ezer forintos áron. Na mondom ez kötelező kör, eltettem az URL-t könyvjelzőbe, mondtam, majd visszajövök a lejárat előtt pár órával, ha akkor is jó áron lesznek, rálicitálok. Eltelt az idő, közel volt már a licit vége, teljesen biztosan abban, hogy már az egekben járnak az árak, megnéztem a két aukciót. Csodák csodájára egyiken se volt még licit. Hát több se kellett, tettem rá licitet. Viszont nem voltam egyedül, mások is egyből rámlicitáltak, de hálaégnek nem volt túl nagy a versenyszellem, ugyanis hamar abbahagyták, így az egyik vagont 9-ért, a barátját 10-ért hoztam el. Ahhoz képest, hogy mindkét vagon hibátlan, hiánytalan, szerintem igen jó ár, főleg a kilenc ezer. Börze fórumon bőven 10 felett kínálgatják őket. Szóval így lett nekem kettő darab Roco MÁV GOSA kocsim. Viszont később, amikor megkaptam a csomagot, megértettem magam, hogy miért vágytam ezekre olyan régóta. Kidolgozásra nagyon szépek, bár a menetrendtartó mint tamponyomott/festett megoldás, eléggé bántja a szemet, de a többi részlettel nekem nincsen problémám. A forgóvázak meglehetősen robosztusak, viszont futás tekintetében hibátlanok, nagyon szépen siklanak a vágányokon, és R3-as íveken sincs problémájuk, nem akadnak meg semmiben. Ezek a vagonok is rendelkeznek belső berendezéssel, és szintén részletesen feliratozottak.

Pályaszámok:

  • 30-91 003-8, ABmz, első/másodosztályú, MÁV,
  • 21-91 005-4 Bmz, másodosztály, MÁV.

Ezen szerelvény bővítése is tervben van, az eredeti elképzeléseimnek megfelelően négykocsis GOSA szerelvényt szeretnék összerakni, így még egy másodosztályú vagon mindenképpen fog érkezni, viszont a negyedik vagonról még nem döntöttem, hogy első/másod, vagy szimplán másodosztályú legyen, így ez a jövő zenéje egyelőre. Nem kizárt, hogy a maradék két GOSA is ilyen hirtelen felindulásból elkövetett modellvásárlás eredménye lesz, és teljesen tervezetlenül kerülnek hozzám.

Az alábbi galériában néhány képet tekinthettek meg a két vagonról:

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr508286496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sammodell 2017.10.15. 17:21:16

Üdv.

Egy cikkszámot tudnál adni, persze ha még megvannak a kocsik, az 1/2 osztályú kocsiról ?

Köszönöm.

modellfan 2017.10.20. 22:01:41

@sammodell: Szia!
Természetesen megvannak még a kocsik, nem áll szándékomban eladni őket, ellenben bővíteni még egy-egy példánnyal a flottát, mint ahogy a cikkben is írtam. Az első-másodosztályú kocsi cikkszáma 44498.

sammodell 2017.10.20. 22:06:01

Üdvözöllek.

Köszönöm szépen, esetleg a modellhez mellékelt alkatrészlista papírossal rendelkezel? Ha igen, át tudnád nekem küldeni emailben? Szert tettem egy ilyen kocsira nagyon olcsón, de elég hiányos sajnos.
f.samu89@gmail.com

modellfan 2017.10.20. 22:38:59

@sammodell: Elküldtem a levelet, mellékelve a képeket.
süti beállítások módosítása