Roco WLAB

2015.04.12. 20:58

Ebben a posztban a 2013 karácsonyára ajándékba kapott Roco modellt mutatom be. Mint korábban írtam, be lettem vonva az ajándékválasztás folyamatába, így adtam három tippet, hogy mik közül válasszanak a kedves rokonok, így nem kellett félnem, hogy a gyűjteménybe nem illő modell fog érkezni. A választás végül a fent nevezett vagonra esett, aminek nagyon örültem, ugyanis ez egy igen jó minőségű, részletes modell. A régebbi Tillig (ex Sachsenmodelle) Y kocsik után elég nagy ugrás a Roco nemrég kiadott szériája. Kezdve az egyik legszembetűnőbb dologgal, a vagonokon helyes vastagságú az oldalsó sáv, ami a Tilligek egyik legnagyobb hibája, bár a Startos verziókban már javította ezen gyártó is, viszont új MÁV-os szériát nem adott ki sajnos. Azonban nem ez az egyetlen pozitívum: a részletezettség is kiemelkedő, főleg a másik gyártóhoz képest. Filigrán kapaszkodók az ajtók mellett és a tetőn, külön felszerelhető, valósághű fellépő az ajtók alatt, ablakok kidolgozottsága (főleg a festett keret dob sokat rajta). Igen tetszetős példány ez a vagon, főleg, hogy nekem az Y kocsik amúgy is a kedvenceim, bár ennek okát nem tudom. :) Az egyetlen problémám mostmár, hogy nagy a kontraszt a szerelvényen belül, le kéne cserélni a 4 Tillig vagont is Roco-ra, a Tilligekből pedig lehetne átalakításokat készíteni. Erre is sok régi ötletem lenne, kezdve a Ds paklikocsival, vagy esetleg a RoLa kísérővel... :)

A vagon pályaszáma:

  • 70-80 003-4, WLAB.

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr197361640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása