Modulépítés

2013.07.05. 20:24

Véget ért az egyetem, élvezem a nyári szünetet, és végre jut időm a modellezésre is.
Tovább folytattam a februárban elkezdett munkákat, a váltós, 75 cm-es modulon, a múltkori kavicságyazati munkák után most a fűszórásnak láttam neki, viszont előtte jobbnak láttam a földút elkészítését, így először ezzel kezdtem.
A földút -ami csak egy embernyi széles, ugyanis a vasutasok és utasok által kitaposott ösvényről beszélünk-, elkészült a tegnapi napon, emellett az ágyazat múltkori hibáit is kijavítottam, illetve az első és második vágány közötti rést feltöltöttem homokkal, mint ahogy az a valóságban is van.
Szerintem a munkám egész jó eredményt hozott, de most végre készítettem képeket is róla, így megtekinthetitek a korábbi kavicságyazati munkák, illetve a mostani, 'homokozós'  újítások eredményét is.

DSCF8157k+.jpg

DSCF8156k+.jpg

DSCF8153k+.jpg

DSCF8160k+.jpg

Megjegyzés, hogy a földutat nem a modul teljes hosszában készítettem el, egyelőre csak a majdani ház kerítéséig.

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr205392822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása