Készítettem néhány fényképet a múltkori fűszórás és földezés eredményéről. A bal oldalon még csak egy kevés részen szórtam füvet. Nem sikerült rosszul, és látszik az alatta levő föld alap, ami igen jó összhatást ad az egésznek már messziről nézve is, úgyhogy ezt sajnálom, hogy először kifelejtettem. Az állomásépület oldalán már végig le van szórva a fű, egy részen kihagytam, ahol a maszkolószalag van, ott egy téglaépület, egy fészer lesz. A vágány és a kert között húzódik egy földút, illetve egy igen nagy fa is van, nagyjából a vágányzáró sorompó környékén. A sorompó még ezen a modulon lesz, szervómotor fogja hajtani. Nagyjából már megvan maga a sorompó, csak le kéne festenem, így az valószínűleg a következő nyárig megint nem készül el.

DSCF8361.JPG

DSCF8364.JPG

DSCF8362.JPG

DSCF8363.JPG

Nem úgy a remot csörgő, holnap felragasztom rá az ablaktörlőket, és készen lesz. Vannak hibái, ezt már most mondom, több közülük eléggé zavar engem, de hát semmi sem lehet tökéletes, valahol el kell kezdeni. Összességében szerintem azért nem készült tróger munka, na de majd, ha felkerülnek a képek, jöhetnek a vélemények.

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr965481034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2013.12.18. 16:40:13

Szép lett. Földhöz mit használtál?
süti beállítások módosítása