Készül

2010.08.15. 08:36

a Bzmotom. Pontosítva inkább belekezdtem a műgyanta kaszni megmunkálásába. Az ablakokkal kezdtem, próbálom eltávolítani róluk a műgyanta réteget. Az első ablaknál vékony volt ez a réteg, még sniccerrel valahogy sikerült leszednem. Aztán jött a csodálkozás: az összes többi helyen, az oldalfal 2-3x-os vastagsággal rendelkezik. A homlokablakot is próbáltam kimarni -ezeket már marófejjel munkálom meg, sniccer ide már régen kevés-, de nem bírtam befejezni, olyan vastag az oldalfal, hogy nem lehet kireszelni a homlokablakot, előbb vékonyítani kell az oldalfalat. Nem is sikerült befejeznem tegnap az ablakokkal a melót, szerintem még egy darabig el leszek velük. Le kell marnom az egész oldalfal belsejéről a műgyanta több mint felét, közben termelődik ez a porcukor szerű hulladék, beterít mindent az asztalon.
Ha elkészültem az ablakokkal, jöhet a homlokfalak tetején levő csúcsos részek lecsiszolása, az is jó meló lesz. De utána már talán nem sok meló van a kasznival. A feleslegeket mindenhonnan le kell varázsolnom, készítenem kell egy alvázat hozzá, illetve belső berendezést, és már kész is a csupapiros Bézé.

DSCF9456_kis.jpg

DSCF9458_kis.jpg

DSCF9457_kis.jpg

 Közben lefújtam a fűtőkocsit még egy réteg alapozóval. Amellett, hogy a szobában is jó illat volt (=D), előjött megint egy pár hiba. Már kezdem unni. Remélem mostmár nem lesz sok meló vele. Szívesen látnám már kékben. Ha sokáig fogok még vele szenvedni, megfagynak szegény modellutasok... =(

DSCF9452_kis.jpg

Aztán ott van még a csörgőm is. Arra meg kéne csinálnom a mozdvez fellépőt, és akkor fújhatnám. Mármint alapozóval, ezen nem lesz (sok) felületi hiba, így hamar megkaphatja a piros-világosszürke gúnyáját is, és szaladgálhat a 4 kocsis ingavonatával. Csak már ott tartanék... Ez a fellépő a mumusom, sosem tudom elkészíteni megfelelően. Eddig amiket készítettem, vagy túl nagy volt, vagy csúnya lett. Na de majd erőt veszek magamon, hátha...

Aztán még közben tanulnom kéne az érettségire. Bár az talán menni fog, infot vmennyire értem... =)

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr982222683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.08.08. 19:32:09

Ez a műgyantás cucc hogy működik (miből van, hogy kell használni, mivel lehet festeni, hol lehet szerezni)?

v43 1341 2011.08.08. 19:41:54

@SomyTomy: az egész kaszni műgyantából van leöntve, egy internetes börzefórumon láttam a hirdetést, írtam az eladónak, megvettem két darabot belőle. reszelővel simán lehet formálni, viszont ez nagyon elnagyolt modell, nem jártam vele túl jól, azóta hozzá se nyúltam.
alapozófestékkel lefújod, utána rá a színt, és kész. ha jól tudom, ezt még nem próbáltam.
süti beállítások módosítása