Egy-két apróság

2010.06.25. 23:08

Rég post-oltam, pedig megígértem, hogy sűrűbben fogok (bár megjegyzem, még így is sűrűbben írok, mint korábban :D ). De hát időközben volt egy érettségi, ami jól sikerült, meg évvégi hajtás, aminek végelett, ezek helyett kaptam temérdek szabadidőt, nameg rosszidőt. Furcsa, hogy eddig azon sírtam, hogy nincs szabadidőm, mostmeg, hogy lett, nem modellezek. Én sem értem miért van ez, de van olyan, hogy egyszerűen nem nyúlok hozzá a modellekhez, mert érzem, csak rontanék rajta. Így aztán ezzel megnyugtatva magam, számítógépezek tovább. Ebben az a legdurvább, hogy ez már engem zavar, mégis minden napom ugyanígy telik. Na de azért igyekszem úrrá lenni magamon, és már modelleztem is azért picit. Igyekszem bírni magammal, és haladni, már csak egy pici hiányzik. Na de most így késő este hadd siránkozzak egy picit arról, hogy "milyen jó is lenne, ha..", tehát következzék egy kívánságlista, mit is szeretnék én:

Kezdjük mondjuk a RoLa kocsikkal. Ebből én négy darabot birtokolok jelenleg, ÖKOMBI példányok, gyári Fleischmann, nagyon szeretem ezeket a vagonokat, amikor először hallottam, hogy tudnék ilyet szerezni, egyből biztos voltam benne, hogy lesz ilyenem. És azóta ez a lelkesedés nem hagyott alább, még mindig oda vagyok a RoLá-kért. Így az utóbbi időben egyre inkább bizonyossá vált, hogy kevés ez a négy darab. Furán mutat, egy mozdony, egy kísérőkocsi, és 4 RoLa kocsi. Nem az igazi. Ezért elhatároztam, hogy beszerzek még 4 darabot, és akkor már lesz egy 8 kocsis RoLá-m. Na, az már kegyetlen szép lenne.

Következő nagy (tényleg nagy) vágyam az az Y kocsi. Ilyenből van már 5+1 darabom, de -most ez durva lesz, készüljetek fel-, még kb. 15 darabot szeretnék ilyenből vásárolni. Amikor először belegondoltam ebben, elkezdtem gondolkozni, hogy vajon mikor vesztettem el az ép eszemet, de már nem emlékeztem rá, így hagytam a francba... :)) Na, de részletezem. Azért 15 az a 15, mert ezeknek a nagy része átalakítás lenne. Szeretnék még egy első-másod, egy fekvőhelyes és még egy elsőosztályú kocsit, ezek gyári példányok lennének. Szeretnék még kb 7 sima másodosztályt, ebből lenne egy BSc (RoLa kísérő), egy Ds (podgyász), illetve öt IC vagon (egy db első, egy db büfé és egy három db másodosztályú kocsi). És még ezeken kívül lenne kb 3-4 másod és egy elsőosztályú, amiből pápaszemes kocsik alakulnának, ezeket is nagyon szeretem. Az átalakítások mind saját alkotások lennének, szivesen csinálnám is már, de hát ezt hamar el kell egyelőre felejtenem.:) Talán majd évente egy-egy átalakítandó kocsi lesz, ha sikerül.

Miért is? Mert szeretnék még mást is. Konkrétan 2 M62-est. Egyikből a 138-as készülne, ő sokáig volt itt a környékünkön, sok emlékem van róla, mindenképpen meg szeretném örökíteni modellben. A másikról még nem tudom, hogy hányas lesz, a 190-es és a 065-ös is pályázik, aztán lehet, hogy EGYSZER mindkettő meglesz. Ők csak szimplán azért, mert tetszenek azokon a képeken, amelyek a '90-es években készültek róluk.

És hát befejezném a sort még két mozdonnyal, két darab M61-es szerepel még a listámon (na meg persze még sok minden, amit nem írok le). Az ő számaikon nem gondolkoztam még, egyik nohabhoz sem kötődöm igazából, majd elválik, annyi biztos, hogy a 006-os és 019-es már ki van lőve.:) Roco-t szeretnék ebből is, és szergejből is, jelenleg van egy felesleges NoHAB kasznim, így javítom a fentieket, egy nohab-ot és egy félnohab-ot (alváz) tervezek beszerezni.

Hát, most estére ennyi sikerült. Jó sok lett, de szerintem ez nem baj. Nagyobb baj, hogy ilyen hülyeségekről írok.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr462110624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása