Történtek

2009.12.02. 07:57

dolgok rendesen, csak elfelejtettem ide írni róla.. 3 tehervagont sikerült beszereznem, kiállításra készülődök, és a minap voltam egy másik kiállításon is, mozgalmas időszak ez. A kiállítás, amin voltam, igen jó volt. Győrben rendezték meg, jó kis találkozó volt. Ha jól tudom, Kunszigetre gyakoroltak. Nekem nagyon tetszett mindenesetre, az ott készült képeket megtekinthetitek itt: gab-page.fw.hu/gyor_kiall/index.html.

A másik kiállítás, amire készülök, illetve készülődünk a Gerecse klubbal, most hétvégén lesz, Esztergomban. Tehát december 4-5-6.-án (ez péntek-vasárnapig), minden nap 10-18 óráig lesz nyitva, a Balass Bálint iskolában. Első kiállításom lesz, ezért is vagyok picit ideges, remélem minden jó lesz. Minden látogatót szívesen látnak a szervezők!

 Térkép: gvk-egyesulet.hu/

Az új szerzeményekről pedig hamarosan írok, és képeket is teszek fel!

Plakát:

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr251568054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása