Megint

2009.08.02. 11:18

elmúlt két hónap, és nem írtam semmit. De hát nyár van, istenem.. Most viszont írok: vásároltam. Két darab nyers By kasztnit. Majd le lesznek festve szép kékre, olyanok lesznek, mint a gyári fugi. Csak mégsem. Szerintem a gyári szín nem az igazi, ezért fogom ezeket én festeni. Meghát más pályaszám is kell rájuk. És nem utolsó sorban fél áron vettem őket. Képek lent. Illetve van még egy újdonságom, de azt majd csak akkor rakom fel, ha teljesen kész lesz. Annyit írok róla, hogy egyedi, és szerintem igenis szép modell. Még a szerelvények kellenek rá, meg most épp javítódik a hajtása.. De hamarosan...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr171282781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása