Igen hasznosan telt a mai nap, illetve lássuk be, a nyár végére, egész jól összekaptam magam.

Tegnap a klubban újra teljes értékűvé vált a jó öreg FZ1-es trafóm, eddig csak az egyik irányban működött úgy-ahogy, de hála kedves klubtársaimnak mostmár új erőre kapott. Mint kiderült, érintkezési problémái voltak, elég jól meg kellett bontani ahhoz, hogy megjavítsák.
A mai napon össze is raktam 3 modult, hogy játszogassak picit rajta, szegény modelleim már úgyis régen voltak megjáratva. A játék során kiderült, hogy a forrasztások jók lettek, mindenhol gond nélkül mentek a gépek, bár a szergej akadozott itt-ott, de az a koszos kerekeinek volt betudható. Időszerű lenne letakarítanom őket.

A jól megérdemelt játék után folytattam a terepépítést a váltós modulomon. A múlthéten leragasztottam a kimaradt részre parafát, mert azon a részen -az állomásépület felőli oldalon- a sínkorona magasságában van a talaj. Ezt a parafát, illetve néhány, a múltkor fűvel leszórt hibás részt leszórtam földdel. A múltkori füvezés alatt nem volt földréteg, és bizony van, ahol kilátszik a burkolat, így most ezt a hibát már nem követtem el. Egyelőre szárad a földréteg, száradás után viszont -remélhetőleg holnap-, ismételten füvezés következik, illetve lehet, hogy némi tereptárgy is felkerül már a modulra.

Miután a földezéssel megvoltam a modulon, a száradásra kellett várjak, és ez alatt a modullal foglalkozni nem igen tudtam. Így a régóta készülgető remot csörgőm korlátjait készítettem el. Még festeni kell majd őket, és beragaszthatóak. Ez lesz a necces része, ugyanis a vörös festéket úgy kell kikevernem majd, hogy ne nagyon üssön el a kaszni színétől. Hálaégnek a sárga festékem árnyalata megfelelő, így azokkal a korlátokkal nem lesz probléma, amik a pályaszám körül vannak.
Múlt héten ugyanezen remot csörgőm ablakait készítettem el, itthon találtam valami átlátszó anyagot, ami szinte víztiszta, de mégis elég merev, tökéletes ablakok készítéséhez. Így gyorsan beüvegeztem a járgányt, illetve rendeltem a netről mozdonydíszeket, ugyanis kürtből kevés darabom volt. Ha sikerül a korlátokat szépen lefestenem, akkor nagyjából kész is lesz a mozdony. Remélem, jövő pénteken már el tudom vinni a klubba megmutatni, végre kiderülne, hogy csinálok is valamit, nem csak a számat jártatom.  :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr695475189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása