Újdonság

2010.08.09. 20:41

Címkékkel láttam el a bejegyzéseket, így mostmár tudtok egy-egy témában levő post-ok között bogarászni. Remélem megkönnyítettem a dolgotokat.

Az Index fórumon belinkelték a Rivarossi MÁV Tadgs kocsiját. Egyből szemet szúrt, hogy az oldaláról hiányoznak a feliratok. Ez egy elég nagy hiba. Szembeötlő, nagy felirat, és lehagyják. Ezt nagyon nem értem, hogyan sikerült nekik. Persze lehet itt is arról szó, hogy ez csak egy kép, a modell meg majd helyes lesz. Ebben az esetben akkor ezt kezdik direkt csinálni a gyártók, hogy felraknak egy képet, amin a modell hibás, aztán a kész termék helyes. Lehet ettől büszkék lesznek arra, hogy nem követték el azokat a hibákat, amiket senki más se. =D 
Visszatérve, nem csak, hogy hiányoznak feliratok, ami rajta van, az is rossz helyen. Szóval, én nem értem, minek dolgozni egy hibás képpel, nem lenne egyszerűbb egyből egy jót csinálni? Mondjuk ugyanez átírható kép szó helyett modellel. 

A roco modellén az oldalfalon is megvannak a feliratok, és a helyükön is vannak. Felkiáltójelek mondjuk hiányoznak a lépcsők mellől, de szerintem ez elviselhető.
Én személy szerint nagyon szivesen vennék a roco termékéből, ha 7000 körüli árral lenne.

Szerző: modellfan

Szólj hozzá!

Címkék: hir

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr672210264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása