Eltelt.

2010.09.09. 22:22

Eltelt a nyár, megint. Tavaly is ugyanígy volt, mint idén, és jövőre is ugyanígy lesz. Eltervezek mindenfélét, aztán a végén meg alig valamennyit viszek véghez ezek közül. Terveztem bicótúrát, modellfestést, modellépítést, modulépítést, egyik se fejeződött be. Sőt. Modulok nem is haladtak, modellépítés/festés volt, bár nem úgy ahogy terveztem, bicótúra is volt, de az sem úgy, mint ahogy terveztem. Ennek ellenére ez a nyár is rohadt jó volt, voltam új helyeken, jól éreztem magam, és nem is foglalkoztam azzal, hogy milyen gyorsan eltelt, csak augusztus végefelé. Inkább kiélveztem a pillanatokat, nem azon gondolkodtam, hogy mi lesz, hanem azon, hogy mi van. Éltem a mának. Viszont így augusztus végén már nagyon nem tudtam mit kezdeni magammal. Unatkoztam naphosszat, modellezéshez nem volt ihlet, nem tudtam mit kezdeni magammal. Aztán egyszercsak azon kaptam magam, hogy iskolában ülök. De rájöttem, hogy nem is olyan rossz ez. Legalább telik a tanév, és mindjárt itt van a következő nyár. Aztán vége a középiskolának, jön az egyetem. Végre csak azt tanulhatom már, ami érdekel. És a modellezéshez is csak-csak jön vissza az ihlet, bár most egy másik hobbimnak kezdtem el -kb egy, másfél éves szünet után- újra hódolni, ez a puzzle-zés. Volt itthon egy 1500 darabos puzzle, elkezdve, azt kezdtem el befejezni. Jól haladok, már nincs sok hátra. Ki is néztem a következő puzzle-t, már csak össze kell rá kuporgatni a lóvét: ez az. Nekem nagyon tetszik, durván 3 méter * 1,5 méter, talán pont beterítené a falamat, és nagyon nagy élmény lenne kirakni. Csak hát, a 20 ezer Ft fölötti ára eltántorít a dologtól.

Egy kis modell téma: a közelmúltban kijöttek a MÁV feliratozású A.C.M.E. CAF kocsik, ugyanolyan, 15ezres áron. Csak a feliratozásban tér el a korábbi verzióktól, viszont ennek a minősége ugyanolyan jó, így sok mindent nincs értelme írni erről sem. Itt egy link hozzájuk: MÁV CAF-ok.

Hát, most hirtelen ennyi jutott eszembe.

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr52284611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása