Fuggerth belső berendezések

2017.10.29. 13:36

Internetes fórum böngészése során korábban ráakadtam egy nagyobb, eladásra kínált pakkra, amelyben találtam pár számomra érdekes tételt, így komolyabban elgondolkodtam a megvásárlásán. A csomagban voltak GeoLine vágányok, MÁV teherkocsik (Albertmodell Ggs, Roco Es), Roco Line vágányok, Vulcanmodell belső berendezések illetve Papírbakter készítésű kinyomtatható, papír állomásépületek is. A csomagból főleg a Vulcanmodell belső berendezések, illetve a Roco Es kocsi volt a húzóerő számomra, így utánaérdeklődtem az eladónál. Kiderült, hogy a közelben található a csomag, és közvetett módon ismerem is az illetőt, így végül a vásárlás mellett döntöttem. A csomagból végül az Albertmodell Ggs kocsit továbbadtam a modellező klubom egy tagjának, így a végére egész jó üzletet hoztam ki a dologból. 

A csomagban található Vulcanmodell termékek viszont annyira megnyerték a tetszésemet, hogy elkezdtem utána keresgélni, hol lehet még ilyen dolgokat beszerezni. A Vasútmodell Centrum nevű bolthoz vezetett a keresés eredménye, ahol rendesen felpakoltam belőlük. Hét darabot hoztam el, amihez az előzőekben említett csomagban levő 3-mat hozzászámolva egész jól lefedtem a Fuggerth flottámat. Sajnos nem minden kocsitípushoz készült belső berendezés, de így is sikerült berendezni az alábbi kocsikat:

  • 1.o Ap (1 db),
  • 2.o By (3 db),
  • 2.o poggyász BDh (1 db),
  • 2.o Bhv (5 db).

Nagy hiánynak tartom, hogy nem érhető el a vezérlő-, illetve a büfékocsiba való berendezés, de ez a probléma nem fog egyhamar megváltozni, így kár keseregni rajta. Korábban egyetlen By kocsiban volt belső berendezésem, amelyet magam készítettem, ezt eltettem emlékbe, és helyére a jóval profibb kivitelű műgyanta változat került. Következő lépés a vagonok belső világítása, illetve utasokkal való megtöltése lesz, viszont ez a projekt a vezérlőkocsi belső berendezésének hiánya miatt várat magára. Valószínűleg én is arra az útra fogok lépni, mint többen: BDh kocsi belső berendezését fogom átalakítani a vezérlőbe, de egyelőre még nem jutottam el odáig. A vezérlőkocsikon kívül a Bx, illetve zöld festésű By kocsim is belső berendezés nélkül maradt, de ők általában nem kerülnek szerelvénybe sorozásra, így egyelőre ez nem szembeötlő. A későbbiekben valószínűleg ők is megkapják a belsejüket.

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr228544040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása