Fuggerth MÁV BDh

2016.05.16. 12:07

Idén márciusban sikerült beszereznem egy poggyászteres Fuggerth vagont, amelyet már nagyon régóta kerestem. Sajnos a boltok polcairól már jó ideje kikoptak a Fuggerth dolgok, és csak elvétve lehet beléjük futni (bár mintha mostanában ez kezdene megváltozni?). Ezért az index börze fórumán feladtam egy hirdetést a BDh kocsi után, és rövid időn belül érkezett is egy ajánlat. A többi hirdetőhöz viszonyítva majdhogynem féláron, hibátlan, bolti állapotú példányt kínált egy úriember, így sokat nem is kellett gondolkodnom a dolgon, megvásároltam. Mivel decemberben beszereztem 50 darab fémkerékpárt, illetve januárban vásároltam szintén 50 darab Roco kurzkupplungot, megérkezése után egyből felszereltem ezen dolgokkal. Ezenfelül egy korábbi beszerzésem kapcsán hozzámjutott egy Vulcanmodell BDh vagonba való belső berendezés is, így a vagon feljavítása teljes körűen elvégezhetővé vált, bár a belsőt még nem állítottam össze. Nemsokára viszont arra is szorítok időt, és utána képekkel kiegészítem ezt a posztot. Ezen beszerzésemmel a balatonparti sebesvonat szerelvénye lassan összeáll.

Pályaszáma:

  • 81-27 001-2, BDh, poggyászteres MÁV

Néhány képet is hoztam a járműről, melyeket az alábbi galériában tudtok megtekinteni:

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr458544042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása