Modulfejlesztés

2016.04.13. 00:11

Január környékén lehetőségem nyílt egy kicsit foglalkozni a modulterepasztallal, és ennek keretében végre valamilyen szinten üzembehelyeztem a már meglévő elemeket. Jelenleg ugyebár 4 modulom van összeállítva, ebből hármon vágányzat is van, a negyedik teljesen csupasz. A három vágányzattal rendelkező modulon befejeztem a pólusok összekötögetését, ezáltal egy működő pályát sikerült összeraknom. Mivel minden egyes vágányelemet külön beforrasztottam, az áramellátás folyamatos a modulokon, nem is akad meg egyik jármű sem. Viszont a váltók bekötése még továbbra is várat magára, lévén nincs se dekóderem, se szervómotorom hozzá, így egyelőre kézi állítással operálok. Viszont nagyobb probléma, hogy a váltós modul az első, amit elkezdtem, így igazából nem is tudom teljesértékűen használni a pályát még ennyire sem, ugyanis nincs hová kihúzni a mozdonynak (szerelvényről ne is beszéljünk), hogy átálljon másik vágányra, szóval ez egyelőre ilyen teszt jellegű dolog. Viszont a vágányanyag szintén bővítésre került, nagyjából 5 év után ismét sikerült beszereznem kettő darab 10°-os Roco 2,1 mm-es váltót. Így már megvan a teljes vágányanyag a negyedik modulra is, de egyelőre úgy döntöttem, ésszerűbb, ha nem rögzítem a vágányoka, a tárolás problémája miatt valószínűleg csak sérülés lenne belőle. Sajnos a váltós modulon is történt korábban már egy sérülés, amely javításra vár, de még nem jutottam oda, hogy kijavítsam.

Az alábbi képen látható, hogy melyik négy modulról van szó, lényegében az állomás maga, a hiányzó részek már csak főként az átkötéseket tartalmazzák, illetve az elágazó vágányokat a delta kezdeténél:

modul6_3_meglevo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://modellfan.blog.hu/api/trackback/id/tr188286504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása